Kalendarz dostępności
Rezerwacja
Wstępna rezerwacja
-
Cennik
CENNIK 2024/2025
Cena za
dom/doba
Termin Do 6 osób
dorosłych/
dzieci
Dodatkowa
osoba dorosła
Dodatkowe
dziecko od 3 do 15 lat
Pobyt Przedwiośnie 2024 09.03-28.03 1000 140 70 min. 3 noce + 1 gratis Wielkanoc 2024 29.03-02.04 2000 zł za dobę za cały dom dla max 12 osób
dorosłych i 2 dzieci
min. 3 noce Wiosna 2024 03.04-25.04 1000 140 70 min. 3 noce+ 1 gratis Majówka 2024 26.04-05.05 2000 zł za dobę za cały dom dla max 12 osób dorosłych i 2 dzieci min. 3 noce Maj/Czerwiec 2024 06.05-24.05
03.06-21.06
1000 140 70 min. 3 noce Boże Ciało 2024 25.05-02.06 2000 zł za dobę za cały dom dla max 12 osób dorosłych i 2 dzieci min 3 noce Wakacje
2024
22.06-01.09 1000 140 70 min. 5 nocy Jesień
2024
02.09-19.12
1000 140 70 min. 3 noce+1 gratis Święta
2024
20.12-27.12 2800zł za dobę za cały dom dla max 12 osób dorosłych i 2 dzieci min. 5 nocy Sylwester
2024/25
28.12-04.01 2800zł za dobę za cały dom dla max 12 osób dorosłych i 2 dzieci min. 5 nocy
Zima/Ferie 2025
04.01-08.03
1200
160
80
min. 7 nocy(od soboty do soboty)
Ceny w tabeli, są cenami brutto. Określają koszt wynajmu domu na 1 dobę dla określonej w górnym wierszu liczby osób. Maksymalna ilość gości ze względu na dostępne w Misiowej Chacie łóżka to: 12 osób dorosłych/ dzieci +2 dzieci do 160cm wzrostu+2 niemowlaków.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Dzieci:
Do 4 lat (łóżeczko niemowlęce lub z rodzicami) - bezpłatnie.
Uwagi:
*Ceny dla nietypowej liczby gości i różnych długości pobytu ustalane są indywidualnie.
*W zależności od opłaconej liczby osób, udostępniamy Państwu różną ilość sypialni.
- W przypadku noclegu do 6 osób do 3 sypialni.
-W przypadku noclegu do 8 osób do 4 sypialni
-W przypadku noclegu do 10 osób, pięć sypialni
*Doliczamy 400zł do końcowego rachunku za sprzątanie
-
Regulamin rezerwacji pobytu
Regulamin rezerwacji pobytu w Willi
Misiowa Chata w Czarnej Górze
COVID 19- w okresie pandemii obowiązują dodatkowe regulacje:
W przypadku zaostrzenia w kraju sytuacji w związku z dalszym rozwojem pandemii koronawirusa, Państwa rezerwacja może zostać anulowana przez Państwa lub przez nas (Gospodarzy), z przyczyn wyższej konieczności (tj. regulacji rządowych bądź samorządowych-lokalnych zakazujących prowadzenia działalności najmu, zakazyjacych przemieszczania się po kraju lub koniecznosci pozostania na kwarantannie-potwierdzonej pismem z sanepidu) do dnia przyjazdu. W takim przypadku zaliczka w 100% podlega zwrotowi na Państwa konto.
Jako gospodarze w czasach pandemii też możemy wylądować na kwarantannie bądź izolacji, dlatego zastrzegamy sobie możliwość odwołania Pasńtwa rezerwacji, w przypadku objęcia nas zakazem wychodzenia z domu. W takim przypadku wpłacona zaliczka podlega w 100% zwrotowi na Państwa konto, ale nie przysługuje żadne odszkodowanie i kwatera zastępcza.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją regulaminu wynajmu i użytkowania domu.
- Rezerwacji można dokonywać mailowo lub telefonicznie
- Rezerwacja staje się potwierdzona po wpłaceniu w ciągu 2 dni roboczych zaliczki w wysokości 40% przewidzianych kosztów pobytu.
- Brak wpłaty zaliczki w określonym terminie skutkuje anulowaniem rezerwacji.
- W przypadku rezygnacji gości z pobytu, w okresie krótszym niż 30 dni przed przyjazdem, z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, zaliczka nie podlega zwrotowi.
- Pozostałą część należności należy przelać na podane konto i we wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji terminie lub zapłacić gotówką podczas odbierania kluczy do obiektu w dniu przyjazdu. Na miejscu nie ma możliwości płacenia kartami.
- Na miejscu, po przyjeździe, pobierana jest w gotówce zwrotna kaucja. Jej wysokość określana jest indywidualnie dla każdej grupy gości. Kaucja jest zwracana w dniu wyjazdu, po sprawdzeniu przez obsługę stanu domu.
- Dom wynajmuje się dla określonej w rezerwacji ilosci osób, na określoną ilość noclegów, z dostępem do konkretnej liczby sypialni, zależnej od ilości gości.
- Należność za wynajem obejmuje zakwaterowanie z możliwością użytkowania całego wyposażenia obiektu oraz miejsca parkingowe niestrzeżone na ogrodzonym terenie. W cenę wliczone są koszty prądu, internetu, pościeli, ręczników, drewna do kominka .
- W zależności od opłaconej liczby osób, udostępniamy Państwu różną ilość sypialni.
- W przypadku noclegu do 6 osób dorosłcyh do 3 sypialni.
- W przypadku noclegu do 8 osób dorosłych do 4 sypialni
- W przypadku noclegu do 10 osób dorosłych, 5 sypialni - W przypadku wcześniejszego wyjazdu, należność za całość pobytu nie ulega zmianie. Nie przysługuje zwrot zapłaconej kwoty ani obniżenie ceny usługi za niewykorzystany okres.
- Osoby kończące turnus są proszone o opuszczenie kwatery do godz. 10.00
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 16.00. Wcześniejszy przyjazd możliwy tylko po uzgodnieniu z obsługą obiektu. Wcześniejsze udostępnienie pokoi będzie możliwe w zależności od zakończenia sprzątania.
- Planowana godzina przyjazdu musi być wcześniej zgłoszona telefonicznie, ze względu na konieczność dojazdu osoby która udostępni dom i przekaże klucze.
- Wydawanie kluczy standardowo odbywa się w godz. 16-22.
-
Regulamin użytkowania willi
Regulamin użytkowania Willi Misiowa Chata
- Doba pobytowa rozpoczyna się o godz. 16.00, w dniu wyjazdu prosimy o opuszczenie domu do godz. 10.00. Wcześniejszy przyjazd lub opóźnienie wyjazdu musi być ustalone z osoba zarządzającą.
- Przedłużenie pobytu jest możliwe, po ustaleniu dostępności obiektu.
- W domu i na balkonie obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów. Palenie dozwolone jest na zewnątrz budynku, przy wystawionych popielnicach.
- Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Zabronione jest używanie własnych urządzeń elektrycznych (grzałki, piecyki) poza ładowarkami i zasilaczami sprzętu komputerowego. W domu nie wolno palić otwartego ognia, świec itp.
- Zabrania się ładowania z domowych gniazdek samochodów elektrycznych, rowerów elektrycznych, hulajnóg elektrycznych, bez wcześniejszego powiadomienia własciciela obiektu. Korzystanie z prądu na terenie obiektu, w celach opisanych powyżej, wymaga zgody właściciela i będzie się wiązało z naliczeniem dododatkowych opłat. W przypadku zbytniego obciążenia sieci, spowodowania zwarcia lub pożaru, wynikającego z przeciążenia sieci, z powodu niewłaściwego korzystania z niej, klient ponosi całkowitą odpowiedzialność za powstałe z tego tytułu szkody.
- Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszystkie szkody powstałe z ich winy oraz z winy osób odwiedzających.
- Wszelkie usterki techniczne należy zgłaszać osobie zarządzającej obiektem. Zabrania się samodzielnych napraw, regulacji i przeróbek wyposażenia.
- Dzieci mogą przebywać w pokoju zabaw pod opieką dorosłych i na ich odpowiedzialność. Zabrania sie wnoszenia jedzenia i picia na salę zabaw.
- Parking na terenie zamykanej posesji jest bezpłatny, niestrzeżony i monitorowany. Właściciele willi nie ponoszą odpowiedzialności za pojazdy i pozostawione w nich mienie.
- Goście zobowiązani są do zamykania okien i drzwi a także wniesienia do środka domu sprzętu sportowego i ruchomego wyposażenia,celem zabezpieczenia przed kradzieżą, w momecie wyjścia poza teren posesji.
- Właściciele nie ponoszą odpowiedzialności za cenne przedmioty pozostawione w pokojach.
- Ilość osób nocujących w pokojach nie może być większa niż ustalono przy wynajmie.
- Nie przyjmujemy zwierząt. Nielegalne przywiezienie zwierzęcia, podlega karze 500zł opłaty. Jeśli klient odmawia zapłaty kary, właściciel obiektu ma prawo wypowiedzieć umowę najmu ze skutkiem natychmiatsowym, bez zwracania kosztów opłaconych z góry i niewykorzystanych noclegów.
- W przypadku drastycznego łamania regulaminu, właściciele mogą prosić o wcześniejsze opuszczenie obiektu, bez zwracania jakichkolwiek kosztów zakwaterowania.
- Dom sprzątany jest wyłącznie po wyjeździe gości.
- Dla utrzymania czystości prosimy o zmianę obuwia i wynoszenie śmieci do oznakowanych pojemników.
- Ze względu na wymogi gminy Bukowina Tatrzańska prosimy o segregowanie śmieci zgodnie z oznaczeniami.
- W przypadku pojawienia sie jakichkolwiek usterek, które klient zgłosi administratorowi budynku, właściciel zastrzega sobie okres min 72h na rozwiązanie problemu. Dopiero po upływie tego czasu, liczonego od zgłoszenia usterki, klient ma prawo wnosic o uwzglednienie rabatu od podstawowej ceny pobytu, ze wzgledu na usterkę. Za usterki ne uznaje się przejściowych braków wody, prądu i internetu, spowodowanych awariami zewnętrznych dostawców.
- Ewentualne spory będą rozstrzygane polubownie, a w przypadku nieporozumienia, sądem właściwym dla własćicieli obiektu.
Mamy nadzieję, że przestrzeganie regulaminu pozwoli Państwu spędzić w naszej willi komfortowe i bezpieczne wakacje.